dissabte, 3 d’octubre del 2015

Arriba la tardor

Aquests dies de pluja i que ja es comença a notar la baixada de temperatures és ideal per posar-se a scrapejar. I res millor que inspirar-se en la tardor.

Fa cosa d'un any, en una passejada per la platja de la Fosca, em vaig trobar una branca seca, d'aquelles blanques, que no estava malament. Vaig pensar "segur que en faré alguna cosa de decoració". I passat tot aquest temps m'ha vingut la inspiració: un detall de tardor!

I res més al·legòric que les fulles seques i aquestes tonalitats ocres que agafen els arbres quan arriba aquest temps.

El resultat: un arbre ben xulo que llueix perfecta a la meva sala d'estar!

I com que aquest mes el repte d'Scrapaddictes és sobre la tardor, doncs aprofitaré per presentar el meu arbre de "Temps de tardor". A veure si tinc sort!


2 comentaris: