dimecres, 4 de febrer del 2015

Regal correspost

Doncs sí, he trigat una mica però he acabat el detallet per correspondre al regal dels segells que la meva amiga Pili em va portar del Japó.

El problema ha estat doble: per una part trobar un paper que s'adeqüés a l'estil nipó i, per altra banda la inspiració.

Pel primer motiu, després de buscar per la xarxa a diferents proveïdors, vaig decidir-me per la col·lecció Bird Song de Graphic45. Tots els fulls inspiren sabor asiàtic. La feina va ser meva per trobar-lo, doncs és una col·lecció descatalogada i difícil de trobar. Però després d'hores de recerca... aconseguit!!!!

Un cop decidida i rebuda la base del projecte, faltava la inspiració. Dubtant entre fer targeta, tag, àlbum, LO, ... I va ser en aquest moment de "ment creativa" quan vaig pensar que si el regal era de 5 segells, el més lògic seria correspondre amb un detall més treballat. Vaja, que a partir d'aquest pensament he decidit fer un tarifat de correspondència de detalls: un segell, un tag; dos segells, una targeta; ... jejejeje És broma!!!!!! Crec que un cop t'entra la inspiració, el millor és llençar-se a la creativitat, surti el que surti. Però no és mala idea comentar-ho entre les amistats... ;-P

I com que la meva amiga és molt disciplinada i de les que fa resum de fotos i penja en un àlbum virtual, jo aprofito per seleccionar les més característiques, imprimint-les amb la nova Canon Selphy.

I el resultat:










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada