divendres, 9 de gener del 2015

Regal des del Japó

Ahir vaig anar a correus a recollir un paquet amb un regalet comprat per una amiga meva al seu viatge al Japó. M´ha fet molta il·lusió!

Fins ara, a tots els viatges que feia portava de record un imant de nevera. Fins i tot les meves amigues i família feia el mateix. Així que tinc la nevera quasi sense cap racó buit.

Fa un temps una amiga va anar a Londres i vaig pensar que no estaria gens malament començar a col·leccionar segells de fusta amb motius propis del lloc. Sé que per a ella va estar tota una odissea trobar una botiga d'scrap però ho va fer. I jo ben contenta i agraïda.

Així que vaig pensar que a partir d'ara el millor repte seria aquest: cada lloc que visités o que algun amic hi anés miraria d'aconseguir un segell de fusta.

Ara a pensar quin projecte puc fer per estrenar-los i regalar-ho a l'amiga Pili.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada